FB Pixel
Ienākt / Reģistrēties
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai. Lasīt vairāk

Kāzu plānošana

Jautā citiem un dalies savā pieredzē

līdzekļi kāzu aktivitātēm

S
Santa111 25.09.14. 10:11

Jaunās sieviņas un līgaviņas, kā Jūs planojat noteikt summu, kas vedejiem nepieciešama dažādām atrakcijām?
Šobrīd mēs esam lielo plānošanu izdarījuši; vieta ir, baznīca un mācītājs arī, dekorācijas abām vietām. Mūziķi, vakara vadītājs padomā. Tas, kas uz vedējiem gulstas, ir dažādas izdarības pa ceļam un mičošana. Pārējo, saprotu, darīs vakara vadītājs.
Kādu summu ieplānot vedēju izdevumiem? Priecāšos par jebkuru padomu vai pieredzi.

3 komentāri
Skatīt ziņojumus: Augoši Dilstoši
Noelle 25.09.14. 11:08 | Kāzu datums: 19.07.2014

Jums noteikti pirmkārt jāsarunā vakara vadītājs (ja tādu ņemsiet) un vedēji, ar kuriem jāvienojas par kopējo pasākuma koncepciju, jo kā viena, tā otra darbības un izmaksas ir ļoti diskutabls jautājums.
Vadītājs jau var sākt pildīt savus pienākumus ļoti dažādos pasākuma posmos - gan uzreiz pie baznīcas pēc ceremonijas (ja, piemēram, vedēji pilda tikai liecinieku funkciju un parakstās baznīcā), gan tikai svinību vietā, līdz ar to arī atšķirsies izmaksu sadalījums.
Vēl jau jāsaprot, cik un kādas aktivitātes jūs paši gribat, ko plānojat gādāt (līdz ar to apmaksāt paši), bet ko atstāt vedēju/vadītāja ziņā.
Kā redzi - ir daudz nezināmo faktoru, līdz ar to nevar īsti nosaukt konkrētu summu, ar kuru jums jārēķinās.
Varbūt vedēji (ja kaut ko organizēs), vēlēsies to darīt paši saviem līdzekļiem un šo daļu "pasniegs" jums kā dāvanu. Varbūt nosauks konkrētu ciparu, kas nepieciešams, lai realizētu visus jūsu "gribu/negribu" :)

C
Crexcrex 25.09.14. 11:38 | Kāzu datums: 10.05.2014

Es arī ieteiktu vispirms pašiem izdomāt, cik un kāda tipa atrakcijas vēlēsieties (vai apmeklēt kādu vietu, kur piedāvā kāzu programmas, vai vedējiem pašiem kaut kas jāorganizē u.t.t.), aptuveni kādu summu paši esat gatavi tam tērēt (50, 100, 200..?) un tad vedēji kopā ar vakara vadītāju var detalizētāk izplānot norises un darīt zināmus reālos izdevumus. Atrakcijas var izdomāt praktiski jebkāda budžeta ietvaros, tā ka vedējiem būs vienkāršāk, ja viņi zinās, ar kādiem līdzekļiem rēķināties (ja gribēs kaut ko vairāk, tad vienmēr ir iespēja "ekstras" pasniegt jums kā dāvanu).

S
Santa111 25.09.14. 12:01

Paldies, meitenes!
Tā arī laikam būs jādara, jāsaliek plāns kopā un tad jādomā par budžetu.