FB Pixel
e-veikals Ienākt / Reģistrēties
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai. Lasīt vairāk

Kāzu plānošana

Jautā citiem un dalies savā pieredzē

Svinību vietas

Pārdomas par viesu namu "Kurzemes pērle"

Bailey 11.07.11. 10:38

Sestdien vadīju (nevis taisīju!) kāzas Liepājas rajona viesu namā "Kurzemes pērle". Pirmo reizi iedomājos, ka Pērle arī būtu jāliek pēdiņās :) Komplekss (kas sastāv gan no kempinga, gan viesu nama, gan paviljona) ir gana smuks, un tomēr viena no retajām reizēm, kad man gribējās teikt, ka viesu nama īpašniekiem ir jādomā arī par tādu lietu kā klientu apkalpošana jeb serviss. Un nevis tikai jādomā un jāpiedāvā kempinga līmenī (tāds serviss noteikti bija), bet pieņemot pie sevis KĀZAS, servisam ir jābūt drusciņ citādam... Runājot ar viesu nama īpašnieku, sapratu 1, - viņi piedāvā vietu un vairāk neko. Piemēram, zinot, ka kompleksā būs 2 kāzas (kas gan, taisnības labad jāsaka, nebija jūtams), tas tomēr nenozīmēja, ka viesu namiņos (kotedžās) būtu jāizliek dvieļi, un vēl jo vairāk, ka dvieļi būtu pieejami kaut īrei, vai, kas ir svarīgākais - ka par to būtu jāpainformē jaunais pāris un/ vai vedēji, lai tie savukārt varētu painformēt viesus. Tas nenozīmēja arī to, ka tualetē būtu jāieliek papildus tualetes papīra rullis (kā mēdz būt zināms, tad pat jauns (nelietots) tualetes papīra rullis kāzu vai citu svinību laikā mēdz beigties), tas nenozīmēja, ka viesu nams būtu salicis norādes basketbola laukumā, kur, kā izrādās, viesiem bija iespēja parkot mašīnas (man prātā neienāca, ka kompleksā, kur nozīmīgu vietu aizņem kempings, auto varētu tikt novietoti basketbola laukumā, kur katru brīdi katrs apmeklētājs varētu atnākt un uzbumbot!). Sarunā ar kompleksa īpašnieku, sapratu 1 - var darīt visu, bet tikai PASAKI saviem klientiem, ko tu negrasies darīt, lai viņi to var izdarīt. Taču viņš uzskata, ka pasākumi pie viņiem jārīko tādiem, kas māk to darīt. Nu, tas nozīmē, ka vedējiem un jaunajiem pāriem parastajiem (neprofesionālajiem) - acīmredzami tur nav ko darīt... Patiesi žēl...

20 komentāri
Skatīt ziņojumus: Augoši Dilstoši
D
Daiguu 11.07.11. 10:54

Paldies par idejām - noteikti ņemsim līdzi tualetes papīru (kaut arī nesvinam šai vietā). :))
Mums arī bija jaunums - pēdējā reizē, kad bijām ar vedējiem skatīties viesu namu, izrādās, ka par katru palagu papildus jāmaksā 1 Ls, kaut arī tas iepriekš nebija runāts. Cerams, ka dvieļi viesu namā būs. :)

Bailey 11.07.11. 11:16

te vēl bija interesanti (tikko domāju, vai interesanti ir jāliek pēdās vai nē:)) - izrādās, ka norādi uz vienām kāzām viesu nams bija sagatavojis un uzlicis, bet par šīm kāzām runājot, īpašnieks teica, ka par to bija jāparūpējas vedējiem. Vedēji VISPĀR NEZINĀJA, ka kompleksā ir vel vienas kāzas! Tāpat īpašnieks teica, ka visas citas norādes bija jāliek vedējiem. Uz manu jautājumu, vai Jūs esat to viņiem pateicis, saņemu atbildi: "Mēs piedāvājam tikai vietu!!!! Kāzas jārīko tādiem, kas zina, kā to darīt - man nav jāmāca cilvēki, kas viņiem jādara un arī Jums nevajag iejaukties tajās lietās, kur Jums to neviens neprasa..." :)) Lūk, tā :)

Ketta 11.07.11. 12:15 | Kāzu datums: 21.05.2011

dikti nekorekti no tavas puses kā no kāzu vadītājas, kas arī rīko kāzas ko tādu rakstīt;
ja jau esi arī pasākumus rīkojusi, tad tev būtu jāzina, ka visi jautājumi ir jāuzdod pašiem, nevis jāgaida, ka atpūtas kompleksa īpašnieks visu sagremotu iedos. un vēl gaidīt ka šis papildus norādes izliks:)))
savas kāzas rīkoju gan pati, bet man bija viss pa punktiem sarakstīts, ko un kuram prasīt, kas un kurā vietā man ir svarīgs, tāpēc tagad man nav jāraksta - ak šie ļaunie, es tak gribēju, bet man nepateica:))

Ms_Lyndinette 11.07.11. 12:44

Ketta- Baileys nebija kāzu rīkotāja,bet gan vadītāja un tas būtiski atšķiras!
Otrkārt,domāju ka tieši šāda info ir jāliek portālā,jo ja nu kādai līgavai kāzas ieplānotas tur- es noteikti gribētu zināt pieredzi un lietas,kam jāpievērš uzmanība.
Šajā situācijā liekas,ka vienas kāzas biaj kempinga saimnieku draugiem,un otras ieliktas,lai atpelnītu naudiņu un par to neko nepiedomāja....Nesmuki katrā ziņā :(
Bet latviešiem ļoti tipiska īpašība- uzceļam,nodibam kādu uzņēmumu un sēžam gaidam lielo naudu paši nepakustinto ne pirksta un nedod dievs kāds vēl kritizēs kā mēs vadam to...Servisa līmenis bieži stipri klibo :(

Bailey 11.07.11. 14:19

ketta, es uzsvēru pašā sākumā, ka šajā gadījumā tikai vadīju kāzas (precīzāk - vakara daļu), nevis tās taisīju, ko pareizi norādīja Ms_Lyndinette - vadīt un rīkot ir 2 dažādas lietas nevis 1 un tā pati. Zinot, ka vedēji (konkrēti vedējmāte) ļoti aktīvi ņemas šajā jomā, no manas puses būtu nekorekti čekot, vai viņi izdarījuši to vai šito. Pie tam - ne par dvieļiem, ne par tualetes papīru es nebūtu iedomājusies, jo NEKAD tā nav bijusi problēma...

Ketta 11.07.11. 14:34 | Kāzu datums: 21.05.2011

Bailey - es jau arī rakstu - ka tu šīs konkrētās kāzas vadi, bet tā kā esi arī rīkojusi, attiecīgi tev tās lietas būtu jāzina, un tad nu akmentiņš jāmet vedēju lauciņā, neviss jāraksta par slikto kempingu.
un kempings tak ir un paliek kemping, nevar kempingā gaidīt servisu kā 5 zvaigņu viesnīcā.

Bailey 11.07.11. 14:44

Ketta, manuprāt (protams, ļoti subjektīvi) akmens tomēr ir kompleksa darbinieku pusē, jo:
- tas ir komplekss, kurā ir ne tikai kempings
- noteikumi dažādās vietās ir atšķirīgi un vedēji nerīko/netaisa tik daudz kāzas, lai iedomātos par visu. Lielākoties viņiem tāpat ir gana maz laika un gana daudz darba un pienākumu saistībā ar kāzām, lai iedomātos visu iespējamo.

Un galu galā - par ko mēs runājam? Par to, ka kompleksa darbinieki varētu pateikt - mēs Jums dodam tikai vietu un PILNĪGI VISU, KAS SAISTĪTS AR KĀZU ORGANIZĀCIJU, JUMS JĀUZŅEMAS PAŠIEM - mēs ne par ko vairs neatbildam.

vai tas būtu par daudz prasīts?

Ketta 11.07.11. 14:51 | Kāzu datums: 21.05.2011

lūk tu jau pati raksti
Runājot ar viesu nama īpašnieku, sapratu 1, - viņi piedāvā vietu un vairāk neko
tad jāprasa, ko tad īsti runāja vedēji?

man ļoti nepatīk, ka cilvēki, piemēram, noīrē vietu treilerparkā un tad sūdzas, ka brokastīs nebija zviedru galds...
vienkārši nevajag organizatoru neizdarības dēļ, taisīt veselu sadaļu ar pārmetumiem viesu mājai.

k
kukainits 11.07.11. 15:48 | Kāzu datums: 14.08.2010

No malas skatoties šķiet,ka Kettu tas ir skāris personīgi. :) Varbūt kādam no radiniekiem pieder šis uzņēmums! :)
Piekrītu,ka ir jāziņo par tādu apkalpošanu!
Vienmēr jau cilvēks nevar visu paredzēt un zināt!

k
kikimonc 11.07.11. 19:06

Ir labi informēt par šādiem atgadījumiem, bet manuprāt korektāk būtu bijis norādit tikai minēto vietu, nevis vēl precīzu laiku, kad šīs kāzas tika vadītas, jo tomēr, šaubos, ja līgaviņa šo ir izlasījusi - jūtas labi. Vienkārši iesaku padomāt kā korektāki būt norādīt to - ka ir nepilnības šajā konkrētajā kompleksā/kempingā.

K
Kerija86 11.07.11. 19:37 | Kāzu datums: 07.05.2011

kempings paliek kempings
nevar gaidīt ka īpašnieki iedomāsies taisīt speciāli jūsu kāzām ceļa norādes - tam visam jau bija jābūt atrunātam no kāzu organizētāju puses. nu, it kā nesmuki, tikai nesaprotu kādēļ tas viss tik personīgi skāris vakara vadītāju? :D

Bailey 12.07.11. 09:27

Kerija, es nevaru teikt, ka tas mani ir skāris, bet vienmēr patīkami strādāt un sadarboties KĀZĀS ar partneriem, kuri katrs atsevišķi izdarīs max labāko kāzu viesu, jaunā pāra un vedēju labsajūtai. Tā man liekas, tāpēc aŗī tapis šis topiks.

d
dacite 12.07.11. 10:21

Un kazu vaditajas ir tas, kas pectam kazu procesa bezkaunigi daudzus pienakumus,kas bija jaizdara, bet nav izdarijis tas, kam jadar, uzvel viesu nama personalam, kautgan tas jadara kazu organizatoram, ja tada nav, tad pasiem pasutitajiem. Un ja, ir loti nekorekti vienam pakalpojumu sniedzejam nolikt otru atklata teksta. Tikpat labi ari viesu nams var Jus reklamet negativa gaisotne, jo parasti vispirms izvelas vietu un tad vaditaju. Vai es kludos?

Ketta 12.07.11. 10:32 | Kāzu datums: 21.05.2011

nē, personīgi mani tas nav skāris:) nekādas personīgas ieinteresētības konkrētā viesu nama darbībā man nav.
mani vienkārši kaitina, ka cilvēki, šajā gadījumā Bailey, nodarbojas ar lietām, ar kurām viņai nevajadzētu nodarboties, proti, ar kāzu vadīšanu un rīkošanu,
un divi viņas topiki to lieliski apliecina, šāds prastums par profesionalitāti tomēr neliecina, un kas būs nākamais, Bailey rakstīs savas pārdomas, par katru nelaimīgo, kuram būs nepaveicies kļūt par viņas klientu?

s
spafruit 12.07.11. 10:55 | Kāzu datums: 06.08.2011

Tāpēc šis portāls ir domāts, lai uzzinātu atsauksmes, viedokļus, pieredzi u.c. Vienalga, vai esi kāzu vadītājs, organizētājs, jaunais pāris vai vedējs, man nekad prātā neienāktu jautāt viesu namam, vai toletēs būs toletes papīrs, ziepes un dvielis!? :/ Galu galā visas līgaviņas, meklējot viesību vietu, meklējam gan +, gan - atsauksmes.

d
dacite 12.07.11. 11:09

Loti biezi par to kas bus var spriest pec cenas, manuprat. Gribi pa leto, dvielu nebus. Tualetes, nevis toletes. Un Bailey atsauksmes ir nekorektas, nemot vera vinas darbibas specifiku.

s
spafruit 12.07.11. 12:06 | Kāzu datums: 06.08.2011

Nepiesienies vārdiem, piesienies būtībai! Un ja Bailey būtu līgaviņa vai vedēja, vai tādā gadījumā tas būtu korekti sniegt negatīvas atsaukmes? Nu, nu...

u
uma9 12.07.11. 13:27 | Kāzu datums: 03.09.2011

Meitenes, lasu un brīnos. Tik pašsaprotamas lietas katram, kas savā dzīvē kaut ko organizējis, bet te viss ķīselī, pie tam sava daļa vainas jāuzņemas visiem iesaistītajiem, arī Tev Bailey.
Pirmkārt, nu kā var kāzu rīkotāji (vedēji) pirms kāzām nepārrunāt pasākuma detaļas ar vadītāju. Arī viesu uzņemšana un nakstmītnes pakalpojumi ir pasākuma sastāvdaļa un neskaidros jautājumus vēl varēja precizēt pie kempinga īpašnieka.
Otrkārt, lai izvairītos no situācijas, ka visam bija jābūt pašsaprotamam, bet nez kāpēc tā nebija, ar viesu namu (kempingu) bija jānoslēdz līgums, kur tiktu atrunāti pušu pienākumi un visas nianses. Uzdodot konkrētus jautājumus pirms, nevis pēc, kāzām vismaz saprastu, ko variet sagaidīt un cik tas maksās. Jūsu jautājumi protams bija jāuzdod jums pašiem.
Treškārt, ne velti viesnīcas, viesu nami u.c. atpūtas vietas tiek klasificētas. Tas Bailey nozīmē,
ka Tu nekad nesagaidīsi (un arī negaidi) kempingā tādu pat servisu kā parastā viesnīcā, nemaz nerunājot par 5 zvaigznēm. Bez tam parasti kempinga īpašniekiem nemaz nav izpratnes par servisu, kā Tavā gadījumā, vai arī tas ir precīzi izraudzīts biznesa modelis, kas neparedz liekus izdevumus.
Visbeidzot, visa sāls slēpjas plānošanā, ne tikai cikos un ko darīsim. Diemžēl šoreiz ko "nopirkāt", to arī saņēmāt.

P
Precos.lv 12.07.11. 13:36 | Kāzu datums: 15.12.2019

Lai izvairītos no šāda un cita veida pārpratumiem turpmāk, sarunā ar svinību vietas saimniekiem varat izmantot šo špikeri:
Kādus jautājumus uzdot svinību vietā, lai novērstu pārpratumus kāzu dienā!?

P
Pankūciņa 03.02.16. 15:20

Gribētu padalīties ar savu negatīvo pieredzi un pabrīdināt potenciālos viesu nama “Kurzemes Pērle” izīrētājus, kuri gatavojas tur svinēt kādus sev svarīgus svētkus. Noskatījām minēto viesu namu krietnu laiku pirms svarīgā notikuma – gandrīz gadu iepriekš, sazvanījām un aizbraucām ievērtēt klātienē. Tā kā viss redzētais apmierināja, tad rezervējām konkrēto datumu un piedāvājām iemaksāt drošības naudu, kuru laipni atteica aizbildinoties, ka nezin, kādas būs cenas ar 2016. gadu un ieteica mums zvanīt Jaunajā gadā. Janvārī sazvanot minēto viesu namu, liels bija mūsu pārsteigums, kad paziņoja, ka viesu nams tajā pašā dienā jau ir aizņemts un nauda jau ir samaksāta! Neslēpšu - jutāmies kā ar aukstu ūdeni aplieti!
Laikam jau mūsdienu naudaskārajā sabiedrībā nav vairs vietas ne Goda vārdam, ne cieņai pret līdzcilvēkiem, kuri plāno savas dzīves skaistāko mirkli. Sagrauta sapņa un netaisnības sajūta nepamet vēl līdz šai dienai – ielūgumu pārtaisīšana, līdzcilvēku informēšana un jau saplānoto atrakciju atcelšana/maiņa.
Iesaku citiem tomēr 7x padomāt pirms izvēlaties viesu namu “Kurzemes Pērle” kā savus svinību vietu, jo var sanākt tāpat kā mums.