FB Pixel
Ienākt / Reģistrēties
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai. Lasīt vairāk

Kāzu plānošana

Jautā citiem un dalies savā pieredzē

Transports

Uzmanieties no šī pakalpojuma sniedzēja, kas piedāvā izīrēt auto!

nosey_angel 27.08.12. 22:05 | Kāzu datums: 11.08.2012

auto.lv/lv/search-result/?t=F1ASF1MSE1Q=

Šis cilvēks piedāvā izīrēt mašīnu kāzām. Likās ļoti jauks cilvēks, kad satikāmies, vienojamies par datumu, summu un maršrutu, taču kāzu diena izvērsās par murgu. Kā vēlāk uzzināju, arī vēl vienai meitenei ir nācis vilties un viņas, nu jau vīrs gribēja viņam sadot pa muti, kad ieraudzīja viņu arī mūsu kāzās!
Viss sākās jau ar pašu rītu. Pie mājas viņam bija jābūt 12:00 (ar ko sākās arī naudas atskaitīšana par stundu). Bijām sarunājuši floristus, kas atbrauks un izdekorēs mašīnu. Floristi jau pie mājas, taču mašīnas vēl nav. Pulkstenis jau 12:20, kad līgavainis zvana un jautā, kur esiet! Viņš mierīgā tonī - jau braucu. Protams, ar 30 minūšu kavēšanos. Kad piebrauca, nemaz neatvēra mašīnai durvis, ne stādījās priekšā, bet runāja pa telefonu. Ko esot turpinājis darīt visu ceļu līdz atbrauca pie manis uz izpirkšanu. Pats šoferis ieradies džinsu šortos, nepārtraukti runā pa telefonu, mūziku mašīnā neieslēdz, pārkāpj satiksmes noteikumus.
Pēc tam braucām uz ceremonijas vietu, bet viss turpinājās, šoferis turpināja runāt pa telefonu bez apstājas, kā ar vienu beidz, zvana nākamajam un nepārtraukti izmanto rupju leksiku. Arī līdz Rundāles pilij tas pats. Pēc Rundāles pils apmeklējuma nolēmām, ka pietiek klusēt un jāsaka, lai pamaina savu stilu. Vedēji pateica, ka tā nav labi un vai beidzot var ieslēgt mūziku un pārtraukt sarunas, jo tas tomēr izjauc visu foršo atmosfēru, uz ko pretim tika rupji atbildēts: "Tad arī Jūs te beidziet runāt, man nav jāklausās, ko Jūs savā starpā runājiet!" Mums tāds šoks, bet vedējmāte nav uz mutes atbild: "Mēs esam pakalpojuma ņēmēji un mēs galu galā maksājam!". Taču šoferim vēl nav gana, uz ko tiek atbildēts: "Man ir 100x svarīgākas lietas par ko domāt par šīm kāzām. ". Mums acis kvadrātā, bet nu beigās jau laikam saprata, ka tā nevajadzēja un uzlika mūziku, pats vairs nevienam nezvanīja. Mums, protams, garastāvoklis tika izbojāts, bet centāmies neņemt pierē un turpinājām sarunas. Lieki piebilst, ka summu paņēma lielāku nekā paredzēts un uz neko nereaģēja, kad runāja par pārmetumiem! Samaksājām, lai beidzot brauc prom, jo skatīties uz viņu bija jau pretīgi! Likās, ka varbūt tiešām bija kādas svarīgas darīšanas, bet tik klaji. Pats firmas īpašnieks. Ja jūti, ka ir problēmas, vari taču paņemt darbinieku, kas visu izdarītu kā nākas. Tikai pēc kāzām uzzinājām, ka arī paziņām bija tieši tas pats šoferis jūnija kāzās un bija tieši tas pats - nepārtraukta runāšana pa telefonu, pie aizrādījumiem, tika atbildēts ar rupjību! Ja vien būtu zinājuši, noteikti neizmantotu šī cilvēka pakalpojumus!
Zinu, ka neko nevaram izlabot, kā mums bija bija, bet gribam pabrīdināt citur pārus! Liekas ļoti labs piedāvājums, bet patiesībā aiz tā slēpjas daudz, daudz vairāk - cilvēks vienkārši vēlas nopelnīt naudu, neizrādot nekādu cieņu pret klientu!

20 komentāri
Skatīt ziņojumus: Augoši Dilstoši
Bizambize 14.08.13. 15:45

es tik tagad pamanīju kurā gadā ir šis raksts ievietots :D

Bizambize 14.08.13. 14:53

Izlasīju sāpi, komentārus gan ne visus,,,
Mīļās meitenes! Līgaviņa nu jau sieva, gribēja visus brīdināt, lai jums/mums negadītos kā viņiem, bet ko jūs? klūpat matos par to, ka kādam ir sakari VIDā, es ar ne tikai vid uzsūtītu, bet visus Purčika gangsterus, ja man tādi būtu pazīstami. Un cik es zinu, ja tu esi pakalpojuma sniedzējs, čeks, vai kvīts ir jāizsniedz bez pajautāšanas. Veikala pārdevējām arī uzliek soda naudu, ja viņas neizsniedz čeku.
Vienreiz apciemos tādu Gati, Pēteri, vai Miķeli VID nākošreiz jau sāks domāt. Gribi fīrēt biznesu, spēlē pēc noteikumiem!
Lai jauks gatavošanās laiks mums visām, kam vēl tas priekšā!

M
Manemune 14.08.13. 14:05 | Kāzu datums: 31.08.2013

Nu, neķer kreņķi! Jūs abi tagad esat vīrs un sieva, ģimene, mīļumi... Kleitas garums, nelaipns šoferītis, tizli mūziķi... nu, neļauj tam visam aizēnot to faktu, ka tagad esi sieva savam mīļotajam vīrietim! Galu galā, kāzas ir vien liels vienas, divu vai trīs dienu ļembasts, par godu tam, ka kopā nolemts dzīvot visu mūžu, un viena, divas, trīs ne līdz galam ideālas dienas taču nevar sabojāt visu mūžu! :)
Un, paldies par brīdinājumu par neforšo šoferīti.

Burvigaa 14.08.13. 11:12 | Kāzu datums: 13.07.2013
nosey_angel 08.09.12. 19:00 | Kāzu datums: 11.08.2012

Es pati esmu reģistrēts komersants - visus nodokļus maksāju valstij, it visu samaksāju! Nevajag teikt, ko neziniet!
Čeku - JAUTĀJĀM, teica, ka atdevīs pirmdien, jo tagad ir jāsteidzas, skaidrs, ka mēs pirmdien netaisījāmies vēl ar viņu tikties un tērēt savu laiku, jo mums bija citi plāni! Manuprāt, kvīšu grāmatiņai līdzi ir jābūt vienmēr, ja vien esi pakalpojuma sniedzējs!!!
Kleita - tā kā atšuva mammas paziņa, tad uzticējos, ka viss būs labi, Kāzas bija Jelgavā, mamma dzīvo tur, tad nu klieta bija pie viņas, savukārt mēs paši dzīvojam Rīgā un pirmskāzu ned''elā vēl strādāju, tā ka man nebija tik daudz laika, lai braukātu!
Florists - varu parādīt līgumu un bildes ar ziediem - tur nebija neviens punkts izpildīts!!!!
Mūziķi, vienkārši aizbrauca!!!
Ar mums nav kārtībā - ok, nav, uzskati to tā! Arī Tu un Ketta savas kāzas gribēja ideālas!!! Arī mēs!

nosey_angel 08.09.12. 18:54 | Kāzu datums: 11.08.2012

Sveikas!

Vid drauygu neuzsūtījām, skaidrs, ka tas viss bija mirkļa emociju uzplūdums! Vienkārši gribēju pabrīdināt citas līgavas, žēl, ka mūs neviens nepabrīdināja! Nebūtu savu dienu izbojājuši. Visu viņam samaksājām. Vēl šodien atceramies vairāk negatīvo, nekā pozitīvo, jo kā jau rakstīju - gan florists (naudu atmaksāja) bija uz savu galvu samainījis ziedus, kas bija pasūtīti, tortei vispār uz četriem stāviem bija aizvedis tikai 5 puķes, gan kleita nebija atšūta kā vajag (te gan pati vainīga, ka tik ļoti paļāvos), gan auto šoferis, gan mūziķi, ka svienkārši pēc mūsu nolikšanas gulēt aizbrauca, lai gan bija runāts, ka būs arī otrajā dienā. Aukstais laiks.
Jā, iespējams, ka pārspīlēju, bet iedomājieties kāds Jums būtu garastāvoklis, ja nekas nav tā, kā izsapņots!
Lai visiem veicas ar plānošanu! Gribēju tikai pabrīdināt tām, kam vēl sava izvēle ir jāizdara! Mēs savu izdarījām!
Ketta - Tev tikpat laimīgu laulības dzīvi kā Tu citiem vēli!

P
Peerlite 07.09.12. 15:24 | Kāzu datums: 12.08.2012

un VID....es par! lai cik tas " nesmuki " izskatītos pret pakalpojuma sniedzēju. Šī situācija nav normāla un to nevar tāpat atstāt.

P
Peerlite 07.09.12. 15:22 | Kāzu datums: 12.08.2012

esmu līgavas pusē.
Zinot to,cik ātri paskrien laiks kāzu dienā un bieži vien jau tur un tur kavē nākamo pieturas punktu,loģiski,ka negribas diži palikt bez kāzu auto. Jo ,piem,mūsu vedēju auto jau tā bija piekrāmēts ar rekvizītiem utt.
saprotu,ka šajā dienā negribējās diži strīdēties, līgava samaksāja un viss (šādus pakalpojuma sniedzējus neizmainīsi)
paldies,ka pabrīdināji,lai citām līgavām noderētu!

A
Agny 07.09.12. 14:59 | Kāzu datums: 02.06.2012

A sabojāt citam kāzas ar tādu izturēšanos nav pretīgi???

d
dacite 06.09.12. 18:51

No manas puses jau nebija runa par to, ka nevajag bridinat, bet tikai par to VID darbinieka dienesta stavokla izmantosanu, tas tiesam ir pretigi!

a
alenchik 06.09.12. 17:13 | Kāzu datums: 19.08.2012

Meitenes.... nebūsim ļaunas. Šī lapa ir domāta tam lai katra varētu padalīties savā pieredzē, izstāstīt kaut ko interesantu un dod kādu padomu citām meitenēm.

zuze2010 06.09.12. 15:36 | Kāzu datums: 15.09.2012

Tu nu gan esi ļauna... Varbūt tā VID būšana bija tikai mirkļa emocijas un viss jau ir norims. Lūk kas ir pretīgi, lasīt šādu Tavu komentāru...

Ketta 06.09.12. 12:07 | Kāzu datums: 21.05.2011

bulcina

sašutums jau nav par tēmu kā tādu un citu brīdināšanu..
sašutums ir par sava VID drauga uzsūtīšanu... tas nu dien ir pretīgi... šādam jaunajam pārim pat laimi vēlēt negribas..

b
bulcina 06.09.12. 11:04 | Kāzu datums: 28.07.2012

kas ir ar latviešiem? forumos pat nevar vairs izteikt savas domas un pabrīdināt citus??

esmu līgavas pusē, visiem ir viegli brēkt virsū, kpc maksāja, ja nepatika pakalpojums, gribētu redzēt citas līgavas viņas vietā un it īpaši savā kāzu dienā, kur tiešām nav vēlmes strīdēties, vēlme ir visu nogludināt! nevis pēkšņi palikt bez kāzu auto, pirms brauciet kādam augumā, iedomājaties sevi viņas vietā!!

līgava vnk pabrīdināja, ka viņai tā gadījies, ja kādam pret to nav iebildumu - uz priekšu - īrējiet no tās personas sev auto! neviens jau neliedz!

un par to nodokļu nemaksāšanu - kur redzēta kaut viena ekonomika bez ēnu ekonomikas??!! tā eksistēs jo tā palīdz valstij arī attīstīties!

ja neviens neko neteiks, tad pakalpojumu sfēra latvijā tik ies uz leju, jo visiem tak būs bail kaut ko teikt!!! mums arī bija problēmas ar īrēto auto, par to neklusējām! jo nākamajam noteikti būs tāpat kā mums! bet paldies par līgavai par info!

Skats_no_alas 06.09.12. 10:01

A kas tas par jaunu latvisko stilu?

Ja tevi neapmierina zemā pakalpojuma kvalitāte - tu smaidi acīs, pasaki paldies - Samaksā VISU naudu - un pēc tam skraida rinķī izgāzdamas žulti pa forumiem...?

Bonijas gadījums, šis...

Nu ja neesi apmierināta, tā arī pasaki uzreiz un acīs - pārkāp vedēju vai citā mašīnā un sūti to ļaundari mājās ar tukšu kabatu.

Kamdēļ izmantot slikto pakalpojumu līdz galam, sabojāt sev omu un vēl par to samaksāt pilnu summu?

Veikalā taču arī neviens apzināti nepērk sapuvušus ābolus....
Jebšu pērk, lai pēcāk būtu iemesls pašapmierināties, sūdzoties PVD?

a
alenchik 06.09.12. 09:44 | Kāzu datums: 19.08.2012

Nu nezinu, meitenes.... bet es tomēr atļaušos nedaudz aizstāvēt līgavu. Nesaku, ka sūdzēties VIDā vajadzētu, taču tas fakts ka mūsdienās Latvijā daudz pakalpojumu ir sniegti ļoti zemā līmēnī par pietiekoši pieklājīgu naudas summu tas gan ir fakts. Ja cilvēks nemāk sniegt pakalpojumu, vai viņam ir citas darīšanas un rūpes izņemot svešu cilvēku kāzas, tak esi tik laipns un nepiedāvā savus pakalpojumus.

Ketta 06.09.12. 08:48 | Kāzu datums: 21.05.2011

lasu un brīnos.... nu kur tāds jaunais pāris, kā tādi bērni - pasūdzēšos tētim!!!!!!

kādi vēl čeki.... vai tiešām katrs no mums par ikvienu saņemto pakalpojumu būtu gatavs samaksāt par 22 % vairāk...

šeit jāpiekrīt Santux235 - ja jau viss bija kāzu dienā tik slikti, tad problēma ir pašā jaunajā pārī, neviss apkārtējos

S
Santux235 04.09.12. 14:03

Izlasot šo stāstu varu teikt vienīgo, izskatās , ka ar pašu jauno pāri kaut kas nav kārtībā, ja jau viss ir bijis tik slikti, ka vājprāts, gan masina, gan kleita, gan florists gan jau vel kaut kas nebija tā!!!!! M''iļie cilvēki, mainiet nevis situāciju, bet attieksmi pret to, tad arī dzīve liksies rožaināka!

Skats_no_alas 04.09.12. 10:26

Nu ja jau mēs te mētājamies ar tādiem cēliem apzīmējumiem kā "principi" u.tml...


Vai tad, ja šis šoferis būtu izdarījis labi savu darbu, viņam arī pa blatam tiktu uzrīdīts nodokļu inspektors?

Otra lieta - ko nozīmē - neiedeva čeku?
Kāds paprasīja?
Vai līgava kā paštaisna un godprātīga savas valsts pilsone, kas apzinīgi maksā visus nodokļus, paprasīja čekus VISIEM saviem pakalpojumu sniedzējiem?
Arī apzinoties, ka daži no pakalpojumiem tad maksātu par 22% dārgāk?

Vai šis nelietīgais šoferis teica - nē, nedošu tev čeku, nav līdzi.
Jo čeks līdzīgos gadījumos ir jāizsniedz tikai pēc pieprasījuma. Iespējams, šoferis aizgāja mājās un ievadīja ieņēmumus savā grāmatvedībā.

Savdabīgi klausīties dāmas, kuras pašas baltas kā dimanta oliņas - bez neviena melnumiņa attiecībā uz nodokļu nemaksāšanu...

Un bērnībā mēs lielījāmies ar tēti, kurš ir bokseris, ja kāds kaimiņzēns nedarīja pa prātam. Savdabīgi, ka dažām, pat pēc kāzām - niķi joprojām tie paši....
Tagad jau daudz pieaugušīe tomēr izvēlās tikt galā ar problēmām paši, pirmkārt, neizvēloties apšaubāmus pakalpojumu sniedzējus no ss.lv un tamlīdzīgiem saitiem, otrkārt, risinot problēmas tad, kad viņas ir, nevis izmantojot dažādus aizmugures gājienus, kā ieriebt pēc tam.

Un pavisam skarbie galavārdi:

Par ko Tu raudi??
Būtu ņēmusi auto no zināmas autonomas, būtu tikusi i pie līguma, i pie čeka, i pie laba šofera, i pie labas kāzu dienas.
Un tad, lai pasūdzētos, nebūtu jādod adrese kopējai interneta lapai (lai līgavas zīlē pašas, kurš tad īstais nelietis), bet varētu nosaukt gan firmas nosaukumu, gan šofera vārdu un uzvārdu, gan arī visus kontaktus.
Un sūdzēties legāli - patērētāju tiesību aizsardzības birojā.

Nu centies ietaupīt - saņēmi arī atbilstošu pakalpojumu.

Ko te tagad milzīgu brēku celt un ar "tētuka" muskuļiem lielīties?

A
Agny 04.09.12. 09:37 | Kāzu datums: 02.06.2012

Ak, Dievs, neviens jau nesalidzina ar slepkavu, runa iet par tevis ierosināto principu, ka sliktus cilvēkus nevajag apkarot, gan jau tas pats kaut kā nokārtosies. Ja neviens pret šādiem pakalpojuma sniedzējiem necīnīsies, tad dzīvē nekas nemainīsies un arī tu pati vari uzrauties uz tādiem, redzēs, vai tad būsi laimīga. Pilnīgi pareizi nosey_angel dara!